موج اسلام‌خواهی و استکبارستیزی فروکش نمی‌کند
کد خبر: 4184989
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
استاندار گیلان:

موج اسلام‌خواهی و استکبارستیزی فروکش نمی‌کند

اسدالله عباسی با بیان اینکه وحدت و پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم جعلی صهیونیستی مرهون خون شهداست، گفت: امروز این موج ایجاد شده از اسلام‌خواهی و استکبارستیزی به هیچ وجه فروکش نخواهد کرد و زوال استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود و همه این دستاوردها مرهون خون شهداست.

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، هشتم آذرماه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اظهار کرد: به برکت خون شهدا وحدت در جبهه مقاومت جواب داده و اسلام با وجود شرایط خفقان رسانه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی ایجاد کرده، در جهان فراگیر شده است.

وی افزود: امروز این موج ایجاد شده از اسلام‌خواهی و استکبارستیزی به هیچ وجه فروکش نخواهد کرد و زوال استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود و همه این دستاوردها مرهون خون شهدای ماست. از این‌رو، باید بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، باید تلاش کنیم که همیشه این مسیر روشن بماند و الگوی ما باشد.

استاندار گیلان به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل موزه دفاع مقدس در گیلان اشاره و تصریح کرد: همه زیرساخت‌های این مجموعه باید به سرعت احداث و تکمیل شود تا در بهره‌برداری آن با مشکل مواجه نشویم.

عباسی با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ملحق شد که خود یکی از افتخارات کشور است. ناوشکن دیلمان یکی از پیشرفته‌ترین ناوشکن‌های کشور است که توسط متخصصان ایرانی احداث شده و امروز کشور ما قادر به ساخت بهترین و مجهزترین تسلیحات نظامی است.

وی تصریح کرد: تمامی این موفقیت‌ها نشئت گرفته از رشادت‌ها ایثارگران و خون‌های پاک شهدای گرانقدر ماست و به همین دلیل باید قداست و جایگاه شهدا را بیش از پیش حفظ کنیم و نسل امروز را بیشتر با آرمان‌های شهدا آشنا سازیم.

سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یکی از مطالبات مردم و خانواده شهداست که فاز نخست آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد. این مرکز در چهار فاز به بهره‌برداری می‌رسد و امید است با همت و تعامل همه مدیران این مجموعه در سطح کیفی بالایی مورد بهره‌برداری قرار گیرد چون این موزه فرهنگی، برای عموم مردم است و تلاش بر آن است اسناد و آثار شهدا نیز به این مرکز انتقال یابد. هدف آن است با راه‌اندازی این مرکز، نسل جدید را با ایثارگری‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند چنانکه روایتگری در کنار ارائه آثار تاریخی برای جوانان و نوجوانان اثر بیشتری داشته باشد تا نسل امروز بهتر رشادت‌های رزمندگان را درک کنند.

انتهای پیام
captcha