افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در شهرکرد + عکس
کد خبر: 4185624
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در شهرکرد + عکس

بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار امروز ۱۲ آذرماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

اسماعیل پیرعلی، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جریان آغاز به کار بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با اشاره به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری در این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه در ۳۱ غرفه دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۴۵ دستاورد پژوهشی و فناوری شامل ۱۶ سازمان دولتی و ۲۸ شرکت فناور و دانش بنیان دستاوردهای خود را در معرض دید افراد قرار داده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری دانشگاه شهرکرد، مرکز رشد دانشگاه شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان صمت، آموزش و پرورش، بنیاد نخبگان، آب منطقه‌ای، اداره فنی و حرفه‌ای، اداره کل استاندارد، شرکت آراد کیار، شرکت ستایش، انجمن تحقیق و توسعه شامل پنج شرکت، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صندوق پژوهش و فناوری استان را از جمله دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در این نمایشگاه مطرح کرد.

پیرعلی بیان کرد: برنامه‌های جانبی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار شامل استارت‌آپ فناوری اطلاعات و سلامت، رویداد همفکر و کارگاه آموزشی ایده‌پردازی و کسب و کار است.

به گفته وی، این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ آذرماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد دایر بوده و ساعات بازدید برای علاقه‌مندان ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha