خانواده شهدا ولی‌نعمتان جامعه و چشم و چراغ مردم هستند
کد خبر: 4185778
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

خانواده شهدا ولی‌نعمتان جامعه و چشم و چراغ مردم هستند

سردار ملک شاهکوهی با تأکید بر اینکه شهیدان در بهشت و «عند ربهم یرزقون» بوده و والدین شهیدان الگوی نسل‌های گذشته و آینده هستند، گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمتان جامعه و چشم و چراغ مردم هستند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تشییع پدر شهیدان بهمنی نژادبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه مراسم تشییع پدر شهیدان بهمنی‌نژاد که امروز، 13 آذرماه برگزار شد، گفت: خانواده‌های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود، از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشنگر راه هستند، بیان کرد: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا برای همه اقشار جامعه الگو و مایه درس است.

وی ضمن تأکید بر این نکته که خانواده شهدا ولی‌نعمتان این سرزمین هستند، اظهار کرد: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاشمان را برای اعتلای منویات شهدا ونیز خدمت به مردم شریف این مرز وبوم و خانواده شهدا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه شهیدان در بهشت و «عند ربهم یرزقون» بوده و والدین شهیدان الگوی نسل‌های گذشته و آینده هستند، گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمتان جامعه و چشم و چراغ ملت هستند.

همچنین مراسم تشییع پدر شهیدان بهمنی‌نژاد صبح امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، استاندار و مسئولان اجرایی و مردم شهید پرور گرگان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha