کاشان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود
کد خبر: 4185875
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

کاشان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان از میزبانی این شهرستان از کاروان ۱۲ شهید گمنام در روز پنجشنبه، 16 آذرماه خبر داد.

شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مهدی زاهدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، طی سخنانی در جریان جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: بر‌اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، شهرستان کاشان در روز پنجشنبه، 16 آذرماه میزبان کاروان ۱۲ شهید گمنام خواهد بود.

وی با بیان اینکه این شهدای گمنام در سراسر استان اصفهان تشییع و شروع این مراسم از کاشان خواهد بود در خصوص محل خاکسپاری شهدا تصریح کرد: از جمله اماکن مورد نظر برای دفن یکی از این شهیدان مجموعه شرکت سایپاسیتروئن است که در حدود چهار هزار پرسنل دارد.

معاون فرماندار کاشان بیان کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه، ۱۶ آذرماه حرکت کاروان شهدا از گردان ۱۱۵ امام حسین(ع) کاشان واقع در میدان بسیج شروع و تا میدان ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

زاهدی تأکید کرد: از تمامی بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، هیئت‌های مذهبی، قاریان قرآن، فرهیختگان، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و همه عاشقان مکتب ایثار و شهادت دعوت می‌شود تا با حضور خود در این مراسم پرشور و معنوی ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا مشت کوبنده‌ای بر دهان استکبار به‌ویژه اسرائیل کودک‌کش زده و مقام شهدای مظلوم و بی‌دفاع غزه را نیز گرامی بداریم.

جواد کریمی

انتهای پیام
captcha