نابودی رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه قطعی شد
کد خبر: 4185924
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

نابودی رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه قطعی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: نابودی حکومت ظالمانه رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها و کودک کشی‌ها رو به نابودی است.

حجت‌الاسلام برهان باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام برهان باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع)، در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سبزوار، آغاز موج حرکت ملت‌ها علیه رژیم صهیونیستی را یک حرکت مبارکی دانست و اظهار کرد: مطمئن هستیم آینده از آن فلسطین است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: این عملیات همه معادلات دشمن خبیث را برهم زد و آنها را به شوک فرو برد و از سر استیصال به کودک کشی و جنایت  دست زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با اشاره به حمایت تمدن غرب از جنایت‌ علیه ملت‌های مظلوم، بیان کرد: حمایت امروز غرب از رژیم غاصب ناشی از این است که بنیاد آمریکا و حامیانش بر ظلم و چپاول ثروت های ملل مظلوم بنا شده و تاریخ آمریکا نشان می‌دهد که بزرگترین اشغالگر است.

باقری به هراس سردمداران غرب از بیداری اسلامی و حضور تمدن بزرگ اسلامی در جای جای این کره خاکی اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب شاهد خواهیم بود که فرهنگ منحط غرب رو به اضمحلال است و اسلام ناب محمدی سراسر جهان را خواهد گرفت.

در پایان این برنامه از تعدادی بسیجیان و پاسداران نمونه در هفته بسیج و مربیان و هادیان سیاسی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha