برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
کد خبر: 4185991
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن در رده سنی کودک، نوجوان و جوان خبر داد.

اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه 7 تبریز

اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه ۷ تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن در رده سنی کودک، نوجوان و جوان ویژه آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این جشنواره قرآنی یادبود زنده یاد قاری نوجوان «سامان پور بیرامی» در محورهای اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت‌داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی سعی دارد نگاه ویژه‌ای برای تأثیرپذیری برای سنین مختلف از ۶ تا ۲۵ سال داشته باشد و اهداف آن در خصوص نیاز کودک به دیده شدن و خلق آثار و حس رقابت در برنده شدن است.

آدی‌بیگ، با اشاره به اینکه ۳۰ جایزه ۳۰ میلیون ریالی، به همراه ده‌ها جایزه ۱۰ و ۵ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می‌شود، افزود: همشهریان می‌توانند در رشته‌های نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی، ساخت کلیپ، قرائت و حفظ و در رده‌های سنی کودک (۶ تا ۱۱ سال)، نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و جوان (۱۸ تا ۲۵ سال) شرکت کنند.

شهردار منطقه 7 تبریز ادامه داد: ارسال آثار به همراه اعلام نام و نام خانوادگی کد ملی تاریخ تولد و شماره تماس الزامی است و برای دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به پیام رسان شاد j_Quran@ یا پیام ‌رسان ایتا j_quran۱۴۰۲ @ انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز با مشارکت مجمع قاریان تبریز، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha