حضور سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در فن‌بازار 1402
کد خبر: 4186081
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

حضور سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در فن‌بازار 1402

سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار 1402 تهران شرکت می‌کند.

حضور سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی در فن‌بازار 1402به گزارش ایکنا، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی با هدف ارائه آخرین یافته‌های محققان و فناوران، دریافت نیازهای پژوهشی و فناورانه، ارائه سازکار اثربخش تعامل میان پژوهشگران، فناوران و فعالان حوزه تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد هم‌افزایی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار 1402 تهران شرکت می‌کند.

این نمایشگاه فرصتی را برای جوانان نخبه و صاحب ایده فناورانه فراهم می‌آورد تا بتوانند دستاوردهای خود را به جامعه مخاطب عرضه کنند.

سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در راستای حمایت از فناوران، نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با 80 فناور در حوزه‌های صنعتی، هوشمند، فناوری اطلاعات، برق، پزشکی و سلامت، کشاورزی و گیاهان دارویی و زنبور عسل، گردشگری، فرهنگی، هنری، انیمیشن و عمومی جهت معرفی محصولات در سطح گسترده ملی و بین المللی، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری و شناخت نیازهای آنان، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات آن‌ها، امکان استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی، آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت و جذب سرمایه‌گذار مشارکت می‌کند.

یادآور می‌شود، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار کشور همه ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود و در سال جاری نیز این نمایشگاه 20 تا 22 آذر ماه 1402 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 19 برپا خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha