جهاددانشگاهی؛ پیشرو در آموزش کارکنان دستگاه‌ها و بخش خصوصی
کد خبر: 4186192
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

جهاددانشگاهی؛ پیشرو در آموزش کارکنان دستگاه‌ها و بخش خصوصی

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و 97 نفر از کاکنان دستگاه‌ها و بخش خصوصی از آموزش‌های جهاددانشگاهی استفاده کرده‌اند، گفت: همچنین در سال گذشته چهارهزار و 302 نفر از کارکنان از این آموزش‌ها بهره‌ برده‌اند.

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یکی از با سابقه‌ترین نهادها در امر آموزش است که توانسته با آموزش‌های تخصصی کمک شایانی به توانمندسازی کارکنان ادارات، سازمان‌ها، بخش خصوصی و... کند، اظهار کرد: آموزش همواره یک راه حل قابل اعتماد به منظور افزایش کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریتی است که به عنوان حلال مسائل و مشکلات در سازمان‌‎ها شناخته می‌شود، بنابراین بارزترین نمود سرمایه‌گذاری سازمان‌ها و مؤسسه‌ها برای کارکنان خود، آموزش نیروی انسانی است.

وی رفع ضعف و کاستی‌های کارکنان، ایجاد رضایتمندی در کارکنان، کسب توانمندی لازم برای تصدی پست‌های بالاتر، افزایش بهره‌وری و... را از جمله مزایای آموزش کارکنان دانست و تصریح کرد: آموزش دوره‌های تخصصی و کاربردی، آموزش دوره‌های مصوب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای دستگاه‌های اجرایی، توانمندی برگزاری دوره‌های تخصصی صنعت آب و برق (دارای مجوز رسمی از وزارت نیرو)، برگزاری تمامی دوره‌های آموزشی بدو خدمت و حین خدمت برای شرکت‌های غیردولتی، برگزاری آزمون‌های سازمانی به صورت آنلاین و برگزاری آزمون‌های استخدامی به سفارش سازمان‌های استان از جمله خدمات جهاددانشگاهی استان برای بخش دولتی و غیردولتی است.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و 97 نفر از کارکنان دستگاه‌ها و بخش خصوصی از آموزش‌های جهاد دانشگاهی استفاده کرده‌اند، گفت: همچنین در سال گذشته چهار هزار و 302 نفر از کارکنان از این آموزش‌ها بهره‌ برده‌اند.

رضایی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان می‌توانند با عقد تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی استان، از خدمات آموزشی و تخصصی کوتاه مدت این نهاد بهره‌مند شده و همچنین از تخفیف ویژه برای کارکنان و اعضای خانواده استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha