حلقه‌های کتابخوانی دانشجویان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4186283
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

حلقه‌های کتابخوانی دانشجویان تشکیل می‌شود

همزان با آغاز نخستین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران (سریر)؛ حلقه‌های مطالعه دانشجویان در دانشگاه‌های ۱۰ استان کشور تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران (سریر) ویژه دانشجویان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب، به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی و تحقق نهضت کتابخوانی در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

این طرح قصد دارد تا با تشکیل باشگاه‌های کتاب در دانشگاه‌ها و ایجاد حلقه‌های مطالعاتی متعدد حول موضوعات مختلف در درون هر باشگاه، و مدیریت و اجرای فرایند حلقه‌ها و باشگاه‌ها توسط خود دانشجویان، افراد علاقه‌مند به مطالعه را گرد هم آورد. دانشجویان با اشتراک‌گذاری تجارب مطالعاتی خود با دیگران تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از کتابخوانی ایجاد می‌کنند.

این طرح در ۱۰ واحد جهاد دانشگاهی شامل اصفهان، البرز، خراسان رضوی، زنجان، علوم پزشکی تهران، فارس، قزوین، قم، گلستان و گیلان برگزار می‌شود. ثبت‌نام و عضوگیری متقاضیان تشکیل باشگاه از تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۲ توسط واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور انجام می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می توانند با دبیرخانه این طرح با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس حاصل کنند.

حلقه‌های مطالعه دانشجویان در دانشگاه‌های ۱۰ استان کشور تشکیل می‌شود

انتهای پیام
captcha