رسیدگی به مطالبات ایثارگران اولویت دولت سیزدهم است
کد خبر: 4186469
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

رسیدگی به مطالبات ایثارگران اولویت دولت سیزدهم است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان البرز در دیدار صمیمانه با تعدادی از جانبازان سرافراز این استان گفت: دغدغه رئیس‌جمهور در سفرهای مختلف همواره رسیدگی ویژه به مطالبات و خواسته‌های بر حق جامعه ایثارگران است.

دیدار رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با جانبازان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری روز پنجشنبه، 16 آذرماه در دیدار با جمعی از جانبازان البرزی که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، افزود: امیدوارم این لحظاتی که در محضر شما عزیزان هستم، بتوانم به‌عنوان خدمتگزاری کوچک، مطالبات و دغدغه‌های شما را امانتداری، پیگیری و منتقل کنم.

وی با بیان اینکه شما جاماندگان از جبهه‌ها و یادگاران دفاع مقدس، دفاع از امنیت و حریم و حرم آل الله، در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی هر جا که نیاز بوده وارد میدان شده و ایفای نقش کرده‌اید، گفت: دغدغه رئیس‌جمهور در سفرهای مختلف همواره رسیدگی ویژه به مطالبات و خواسته‌های بر حق جامعه ایثارگری است؛ کسانی که وجود، حیات، جوانی و سلامتی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و درراه دفاع از نظام و انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب تقدیم کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شما مستحق بهترین‌ها هستید، به همین دلیل رئیس‌جمهور تأکید بسیاری بر شنیدن مطالبات و دغدغه‌های شما دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از برنامه‌های مورد تأکید، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در کنار مسئولین استانی است. در همین راستا در این دور سفر ریاست جمهوری، از دو روز قبل نمایندگان تام‌الاختیار تمام دستگاه‌های نظام در این استان حاضر شده‌اند.

صالحی با اشاره به دیدار چهره به چهره مردم با این نمایندگان به‌منظور طرح و پیگیری مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در ۲ نوبت کاری و در هر نوبت، ۳۰۰ نفر آموزش‌دیده از سازمان بسیج ادارات، مطالبات مردم را در سامانه ۱۱۱ ثبت می‌کنند و کد رهگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود. اقدامات متعددی در سطح استان در حال انجام و نظارت است و تیم‌های نظارتی ریاست جمهوری نیز عملکرد مدیران استانی را رصد و پایش می‌کنند.

وی افزود:‌ هدف از رصد و پایش عملکرد مدیران استانی، تشخیص مطابقت گزارشات ارائه‌شده توسط آن‌ها با اقدامات انجام‌شده در میدان عمل است. مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری آمادگی شنیدن دغدغه‌ها و خواسته‌های به‌حق مردم و پای‌کار آوردن همه مسئولین برای پاسخگویی مناسب را دارد. بنده به‌عنوان خدمتگزار جامعه ایثارگری، شخصاً در این نشست حضور پیدا کرده‌ام تا گوش شنوایی برای دغدغه‌های دردمندانه و گلایه‌های عزتمندانه جامعه ایثارگری باشم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خاتمه بابیان اینکه البرز استانی زرخیر است که ایثارگران پرافتخار بسیاری را در خود جای‌داده است، اظهار کرد:‌ میز و جایگاهی و مسئولیتی که در اختیار من مسئول است را مدیون ریخته شدن قطره‌قطره خون شهدای والامقام و ایثارگری و ازخودگذشتگی ایثارگران و رنج و سختی‌هایی هستیم که خانواده‌های آن‌ها متحمل شده‌اند. ای‌کاش جایگاه من زیر پای شما بود و ازآنجا شنونده صدای شما بودم.

انتهای پیام
captcha