دولت گام مهمی برای ثبات اقتصادی کشور بردارد
کد خبر: 4186646
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

دولت گام مهمی برای ثبات اقتصادی کشور بردارد

مام جمعه سنندج با اشاره به انتخاب شعار مهارم تورم برای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: در این راستا دولت باید گام مهم برای ثبات اقتصادی کشور بردارد تا مردم بر اساس آن بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 17 آذر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج با اشاره به انتخاب شعار مهارم تورم برای نامگذاری امسال از سوی  مقام معظم رهبری گفت: این امر خواسته و مطالب اصلی مردم از دولتمردان بوده است که تاکنون تحقق نیافته است لذا باید اقدام اساسی در این حوزه صورت گیرد.

وی با انتقاد از افزایش مکرر قیمت اجناس در بازار افزود: با وجود منابع غنی و نعمت‌های خدادادی در کشور، عدم ثبات و افزایش بی رویه قیمت کالاها به ویژه تولیدات داخلی، قابل قبول نیست.

امام جمعه سنندج با تأکید بر لزوم توجه دولتمردان به مناطق محروم و دوردست بیان کرد: دولت باید گامی مهم برای ثبات اقتصادی کشور بردارند تا مردم بر اساس آن بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

وی تأکید کرد: از مسئولان و دولتمردان انتظار داریم همانگونه که به مرکز و مناطق مرکزی کشور توجه می‌کنند، از لحاظ توزیع منابع مالی، به مناطق محروم نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ماموستا رستمی عدالت اجتماعی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قانون اساسی کشورمان ذکر کرد و افزود: مسئولان باید غمخوار مردم بوده و برای رفع مشکلات به ویژه دغدعه‌های اقتصادی اقشار ضعیف جامعه به طور جدی قدم بردارند.

وی به فرموده رهبری مبنی بر ضرورت تلاش شبانه روزی دستگاه‌های مربوط به اشتغال به مثابه اتاق جنگ دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای توسعه ایران اسلامی دولتمردان باید از ظرفیت جوانان توانمند به عنوان سرمایه‌های کشور بهره‌مند شوند و جوانان نیز در این زمینه باید همت داشته باشند.

امام جمعه سنندج در ادامه با تبریک روز دانشجو به دانشجویان استان گفت: کسب علم و دانش و قدم نهادن در عرصه تعلیم و تعلم از دستورات مورد تأکید دین اسلام بوده است لذا دانشجویان با مطالعه و تحقیق این جایگاه خود را ارتقا دهند.

وی در پایان با محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستیعلیه مردم بی‌گناه غزه، از بی‌توجهی جهان اسلام نسبت به این جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انتقاد کرد.

انتهای پیام
captcha