نخستین اردوی «فن فرهنگ» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4186746
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

نخستین اردوی «فن فرهنگ» در کردستان برگزار شد

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری نخستین اردوی «فن فرهنگ» با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: دانشجویان در این بازدید از قلب راکتور هسته‌ای تهران و سازمان انرژی اتمی بازدید کردند.

نخستین اردوی «فن فرهنگ» در کردستان برگزار شد

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: بسته اردویی جدید سازمان گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران شامل طرح‌های «فن فرهنگ»، «راه بلد»، «مهرباران» و نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» است که در سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح «فن فرهنگ» با هدف بازدید از دستاوردهای فناورانه صنعتی و اقتصادی سراسر کشور طراحی شده است، افزود: در این طرح به‌ صورت تخصصی دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب اردوهای نظام‌مند یک روزه از پروژه‌ها و ابر پروژه‌های فناورانه و اماکن صنعتی بازدید می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه در این راستا اولین اردوی دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان با طرح «فن فرهنگ» آغاز شد، اظهار کرد: نخستین اردوی «فن فرهنگ» با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و سازمان دانشجویان جهادددانشگاهی کردستان برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از اردوی دانشجویی 42 نفر از دانشجویان رشته رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از نزدیک با دستاورهای هسته‌ای و توانمندی‌های صنعتی کشور بیشتر آشنا شدند.

انتهای پیام
captcha