مسابقه عکاسی «میهمان خوشنام» در بروجرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4187209
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
با موضوع وداع با شهدای گمنام

مسابقه عکاسی «میهمان خوشنام» در بروجرد برگزار می‌شود

مسابقه عکاسی با موضوع تشییع و وداع با شهدای گمنام با عنوان «میهمان خوشنام» در دو بخش حرفه‌ای با دوربین عکاسی و بخش مردمی با تلفن همراه در بروجرد برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی «میهمان خوشنام» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌(س) و تشییع و وداع با پیکر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس، مسابقه عکاسی با عنوان «میهمان خوشنام» در بروجرد برگزار می‏‌شود.

این مسابقه عکاسی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اطلاع‌رسانی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد در دو بخش حرفه‌ای با دوربین عکاسی و بخش مردمی با تلفن همراه از مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای گمنام که دوشنبه، ۲۰ آذر ساعت ۱۵:۳۰ در بهشت شهدای بروجرد انجام خواهد شد، برگزار می‏‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این دو بخش از طریق شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۳۰۶۴۱۹۰ بر روی بستر پیام‌رسان ایتا به صورت فایل با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس تا ۲۳ آذرماه ارسال کنند به پنج اثر برگزیده در بخش عکاسی حرفه‌ای بدون اولویت اول تا پنجم هر کدام مبلغ سه میلیون ریال و در بخش عکاسی تلفن همراه به 10 اثر برگزیده بدون اولویت اول تا دهم هر کدام مبلغ یک میلیون ریال و لوح تقدیر اهدا می‎شود.

انتهای پیام
captcha