پایان دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی
کد خبر: 4187310
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

پایان دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی

دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با شرکت 16 تیم از دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد و اساتید و  اعضای هیئت دانشگاه‌ها داوری این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی را بر عهده داشتند.

چهار تیم  بصیرت، اویاز، عدالت گستران و خلاقان از دانشگاه‌های ارومیه و علمی کاربردی آذربایجان غربی به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند که پس از برگزاری مسابقات فشرده دو روزه در نهایت تیم بصیرت حائز رتبه برتر و تیم عدالت گستران و اویاز به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در مرحله فینال مسابقات ملی مناظره دانشجویی تیم بصیرت به صورت مستقیم به مرحله کشوری راه یافت و تیم عدالت گستران پس از رقابت با یکی از تیم‌های منطقه‌ای شمالغرب کشور در صورت برد به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

همچنین تیم زوم از دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان تیم اخلاق این دوره از مناظرات با رای هیئت داوران انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

افشار کبیری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در اختتامیه این رویداد با اشاره به اینکه سنگ بنای توسعه و نظم در جامعه گفت‌وگو است، اظهار کرد: برای رسیدن به هم‌زیستی پیشرفت و توسعه نیازمند گفت‌وگو هستیم، جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهادعلمی با برگزاری این مناظرات به سهم خود در نهادینه کردن فرهنگ مناظره و گفت‌وگو به‌خوبی عمل کرده است.

وی با تقدیر از جهاد دانشگاهی بایت برگزاری رویدادهای وزین فرهنگی از جمله مسابقات مناظره در سطح دانشگاه‌ها گفت: برگزاری موفقیت‌آمیز 12 دوره مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها توسط جهاد دانشگاهی، نشان از تاثیر و کارکرد مثبت جریان گفت و گوی اخلاقی، مستدل، منطقی و اثربخش بوده است و استقبال دانشجویان از این رویداد، نشان می‌دهد که دانشجویان، به عنوان موتور محرکه توسعه جامعه و آینده آن، ضرورت گفت‌وگو را دریافته‌اند و این مسابقات نیز به خوبی به نیاز به گفت‌وگو پاسخ داده است.

انتهای پیام
captcha