نمايش 450 اثر مذهبی آستان عباسی در نمایشگاه کتاب واسط + عکس
کد خبر: 4187449
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

نمايش 450 اثر مذهبی آستان عباسی در نمایشگاه کتاب واسط + عکس

غرفه آستان مقدس عباسی در نمایشگاه آیینی دانشگاه واسط عراق با نمایش 450 اثر از جمله کتاب، نشریه و مجله دینی و اعتقادی در این رویداد فرهنگی حضور یافته است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی الکفیل، این نمایشگاه کتاب از جمله ویژه‌برنامه‌های آستان مقدس حسینی در موسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است که با شعار «بانو فاطمه زهرا(س)، بهترین بشر روی زمین» از 17 آذر آغاز به کار کرده و تا اول دی ادامه دارد.

این رویداد با همکاری طرح تبلیغی حوزه علمیه نجف اشرف و با مشارکت آستان‌های مقدس علوی، کاظمی، عسکری و عباسی در حال برگزاری است.

سیدمحمد اعرجی، مدیر مرکز اندیشه و ابداع آستان مقدس عباسی درباره غرفه این آستان در این نمایشگاه گفت: آستان عباسی با مجموعه‌ای از آثار انتشاراتی خود شامل 450 اثر متشکل از دانش‌نامه‌های دینی، مجلات اندیشه‌ای و کتاب‌های دینی و اعتقادی در این رویداد که در محل دانشگاه واسط برپا شده حضور یافته است.

وی افزود: این غرفه با نمایش آثار مکتوب پژوهشی و تحقیقاتی و چاپ و نشر فرهنگی و عقایدی مخاطبان زیادی را از قشر دانشگاهی و حوزوی به بازدید جلب کرده است.

اعرجی گفت: در این غرفه سه بخش امور اندیشه‌ای و فرهنگی؛ بخش معارف اسلامی و انسانی و میراث مذهبی به نمایش در آمده و هدف از عرضه این آثار آشنایی بازدیدکننذگان با منشورات فکری و دینی آستان مقدس عباسی است.

انتهای پیام
captcha