نشست آشنایی با استانداردسازی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4187687
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

نشست آشنایی با استانداردسازی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

نشست تخصصی «آشنایی با استانداردسازی و اهمیت استاندارد در لوازم آرایشی و بهداشتی» به همت معاونت پژوهشی و امور بانوان و خانواده جهاددانشگاهی استان اردبیل ویژه کارکنان این واحد برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی «آشنایی با استانداردسازی» در جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، سیده‌صغری جوادی، مدیر اداره برنامه‌ریزی و توسعه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی اردبیل، ۲۱ آذرماه در سخنانی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی «آشنایی با استانداردسازی و اهمیت استاندارد در لوازم آرایشی و بهداشتی» گفت: هدف از برگزاری این نشست که به‌مناسبت هفته ملی پژوهش و با همکاری اداره‌کل استاندارد استان برگزار شد، تبیین اهمیت و ضرورت استفاده از محصولات استاندارد بود.

وی بیان کرد: امروزه با توجه به مصارف بالای محصولات بهداشتی و آرایشی در جامعه و نقش آن در کیفیت زندگی و سلامت افراد، اهمیت استفاده از محصولات سالم و دارای شاخص‌های استاندارد دو چندان شده است.

جوادی اضافه کرد: در این نشست تخصصی، شهین شرافتخواه، مدیر آموزشی اداره‌کل استاندارد استان اردبیل در مورد ضرورت استفاده از محصولات استاندارد، مراحل اعطای نشان استاندارد، تشخیص مواد استاندارد از غیراستاندارد، مضرات مواد غیراستاندارد و... مطالبی برای حاضران ارائه کرد و به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha