سنندج میزبان چهار شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 4187760
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
فردا

سنندج میزبان چهار شهید گمنام می‌شود

مدیرکل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از ورود پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا، ۲۳ آذر به کردستان خبر داد و گفت: پیکر ۲۸۰ شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح کشور تشییع می‌شود.

تشییع پیکر شهدا

به گزارش ایکنا از کردستان، علی کلوندی، مدیرکل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز، 22 آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: پیکر ۲۸۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در کشور تشییع می‌شود که سهم کردستان از این تعداد چهار شهید گمنام است.

وی از ورود پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس فردا، 23 آذر به استان کردستان خبر داد و افزود: پیکر این شهدا روز پنجشنبه از مسیر سنندج ـ کرمانشاه وارد استان می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به اینکه مراسم استقبال از این شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولان استان فردا در پلیس راه‌ سنندج ـ کرمانشاه برگزار خواهد شد، بیان کرد: مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه، 25 آذر در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در سنندج خبر داد و گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر با حضور گرم و همیشه در صحنه استان یکشنبه، 26 آذر در سنندج برگزار می‌شود.

کلوندی اظهار کرد: مسیر مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس استان کردستان میدان آزادی به سمت میدان انقلاب شهر سنندج بوده است که پیکر این شهدا بر روی دستان مردم غیور و همیشه در صحنه استان تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا در سایر شهرستان‌های استان گفت: پیکر مطهر شهدا بعد از تشییع در سنندج، به قروه، دهگلان و بیجار منتقل و پیکر یک شهید نیز در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha