ایجاد اختلاف بین مردم از سناریوهای مهم دشمن است
کد خبر: 4188048
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
امام جمعه تبریز:

ایجاد اختلاف بین مردم از سناریوهای مهم دشمن است

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد نیاز مبرم کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است از این‌رو یکی از سناریوی دشمن ایجاد اختلاف در بین مردم است تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و حضور آنها در پای صندوق رای را بی‌خاصیت نشان دهند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، امروز، 24 آذرماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد نیاز مبرم کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است از این‌رو یکی از سناریوی دشمن ایجاد اختلاف در بین مردم است تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و حضور آنها در پای صندوق رای را بی‌خاصیت نشان دهند.

وی با اشاره به اقدام غیربشر دوستانه آمریکا و نشان دادن خوی استکبارستیزی خود به جهان گفت: رژیم آمریکا قطعنامه آتش‌بس را وتو کرد و‌ با این کارش مجوز تداوم نسل‌کشی ساکنان غزه را داد و البته سند دیگری از نقش مستقیم در کشتار مردم مظلوم غزه را هم نشان داد. 

آل‌هاشم افزود: اهداف آمریکا در ادامه این جنگ قابل تامل است زیرا ۱۳ عضو شورا به این قطعنامه رای موافق دادند و فقط آمریکا تنها کشوری بود که آن را وتو کرد و با این کارش بار دیگر در به جا گذاشتن کشتار و ویرانی است.  

خطیب جمعه تبریز، اذعان کرد: دیپلماسی رژیم آمریکا هم می‌خواهد مدافع کشتار مردم غزه باشد هم با چند سخنرانی از تبعات آن از از چند نظر محفوظ بماند ولی دست‌اش رو شده است و باید همه جهان هر چه فریاد دارد بر سر آمریکا بزند. 

وی در ادامه به دیدار اعضای ستاد کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: دیروز اجلاسیه نهایی این کنگره با حضور همه اقشار مردمی برگزار شد و‌ به حق قله فعالیت‌های کنگره همان بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بود. 

آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا جملات رهبری به سمع و نظر همه برسد، افزود:  زیرا ایشان با توصیفات‌شان شناسنامه آذربایجان را گفتند و البته برشمردن ویژگی مردم قهرمان آذربایجان رسم همیشگی رهبر عزیزتر از جان‌مان است که در این دیدار با مردم استان این بار با زمینه و موضوع شهادت و سبقه و سابقه فرهنگ و شهادت به ویژگی آذربایجان پرداختند. 

امام جمعه تبریز، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب آذربایجان را به خوبی می‌شناسم  و با عبارت دقیق این خطه را توصیف می‌کنند؛ امید است نسبت به این فرمایشات، اقدامات  لازم از سوی مسئولان و جامعه فرهنگی انجام گیرد.  

وی همچنین با ابراز تاسف از حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: امروز در پی حمله تروریستی مقر انتظامی در سیستان  و بلوچستان مورد حمله قرار گرفت و ۱۲ نفر به شهادت رسیدند و هشت نفر از ماموران انتظامی نیز مجروح شدند؛ ما ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی یاد شهدای گران قدر را گرامی می‌داریم. 

انتهای پیام
captcha