تمدید مهلت ثبت‌نام نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در کردستان
کد خبر: 4188612
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

تمدید مهلت ثبت‌نام نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در کردستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در سطح کانون‌های مساجد استان کردستان خبر داد و گفت: هنرمندان تا یکم دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره از جشنواره اقدام کنند.

پوستر جشنواره تئاتر ملی شبستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان تمدید شد.

وی با اشاره به فرصت ثبت‌نام در جشنواره تا یکم‌ دی‌ماه افزود: این دوره از جشنواره با محوریت قصص قرآن، احادیث، آموزه‌های اخلاقی، نماز، جوان و جامعه و ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان به بخش‌های نخستین جشنواره ملی «تئاترشبستان» اشاره و بیان کرد: این دوره از جشنواره در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بخش مِهر (ویژه بانوان) برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخاب و ارسال متون نمایشی، بازخوانی و بازبینی آثار و انتخاب گروه‌های برگزیده از مراحل اعلام حضور در جشنواره ملی «تئاتر شبستان» خواهد بود.

کیامهر با اشاره به اینکه براساس اعلام زمانبندی دبیرخانه جشنواره، نمایشنامه‌های پذیرفته شده تا ۲ دی‌ماه اعلام می‌شوند، گفت: نتایج بازبینی ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود و تاریخ برگزاری مرحله نهایی و اختتامیه اسفندماه ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام
captcha