دشمن با ایجاد تردید و شبهه می‌خواهد پیشرفت ایران را بگیرد
کد خبر: 4188645
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دشمن با ایجاد تردید و شبهه می‌خواهد پیشرفت ایران را بگیرد

سعید جلیلی، ایجاد تردید و شبهه را یکی از روش‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی خواند و گفت: اگر همه پیشرفت کشور را می‌خواهیم باید اقدامات و کار‌های خوبی را که در کشور صورت گرفته است تقویت کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز، 27 آذرماه، در نشست صمیمی با جمعی از دانش‌آموزان تبریزی، از دانش‌آموزان خواست از این سنین نوجوانی و جوانی حرکت جهادی خود را برای تاثیرگذاری در جامعه آغاز کنند.

وی با اشاره به بسیاری از حماسه‌های بزرگ و افتخارآفرین که در طول انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف شکل گرفته است خاطرنشان کرد: این حماسه‌ها را فرزندان همین ملت ایجاد کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این است که نشان داد برای به وجود آوردن حماسه، نیاز به رسیدن به سن خاصی از بلوغ نیست.

جلیلی، دفاع مقدس را یکی از نمونه‌های بارز حماسه آفرینی جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان ذکر کرد و گفت: در دفاع مقدس صد‌ها هزار دانش‌آموز داوطلبانه و مشتاقانه در جبهه‌ها حضور یافتند و هزاران نفر از آنها به شهادت رسیدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه اهمیت جبهه‌ای که امروز در آن هستیم کمتر از آن زمان نیست ادامه داد: حضور در جبهه کنونی نیاز به انگیزه بالا دارد و جوانان باید از فرصت‌های ارزشمندی که انقلاب به ما داده و این بستر را فراهم کرده است نهایت استفاده را بکنند.

وی ایجاد تردید و شبهه را یکی از روش‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی خواند و گفت: اگر همه پیشرفت کشور را می‌خواهیم باید اقدامات و کار‌های خوبی را که در کشور صورت گرفته است تقویت کنیم و از اشتباهات گذشته عبرت بگیریم و نگذاریم دوباره تکرار شود.

جلیلی در پاسخ به سوالی درباره عملیات طوفان الاقصی یادآور شد: در انقلاب اسلامی تفکر مقاومتی شکل گرفت که امروز الهام بخش است و ملت‌های آزاده در پی دفاع از حق خود هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اولویت داشتن اقتصاد یا فرهنگ برای کشور تاکید کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدا از هم نیست چرا که مبدا و منشا برخی مفاسد اقتصادی به موضوع فرهنگ برمی‌گردد.

انتهای پیام
captcha