آغاز فعالیت مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در گلستان
کد خبر: 4189011
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

آغاز فعالیت مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در گلستان

استاندار گلستان گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) برای پاسخگویی به مطالبات مردمی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به گلستان آغاز به‌کار کرد.

زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در مراسم افتتاح مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) که امروز، 29 آذرماه برگزار شد، گفت: مراسم دیدار و استقبال مردمی از رئیس‌جمهور از ساعت 9 صبح از چهار راه شهدا به سمت مصلی وحدت گرگان برگزار و بعد از آن رئیس‌جمهور در مصلی وحدت به سخنرانی خواهد پرداخت.

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه خادمان مردمی و خودرو‌های دارای نشان سامانه سامد در مکان‌های منتهی به مصلی نیز نامه‌های مردم را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: مردم می‌توانند برای بیان ایده‌ها، درخواست‌ها و مشکلات خود امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ آذرماه و جمعه ۱ دی با تلفن ۱۱۱ از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 21:30 شب تماس بگیرند.

زنگانه با اشاره به اینکه سامانه اینترنتی سامد به نشانی www.111.ir نیز شبانه‌روز خواسته‌ها، پیشنهادات، مسائل و مشکلات مردم را ثبت خواهد کرد، گفت: در قالب طرح ملی خدمت میدانی نمایندگان تام‌الاختیار دولت نیز طی سه روز آینده در ۳۰ پایگاه از ساعت 8 صبح تا ۱۸ میزبان مردم خواهند بود.

انتهای پیام
captcha