اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه فراجا
کد خبر: 4189029
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه فراجا

فرمانده تیپ یکم امیرالمؤمنین(ع) یگان ویژه فراجا گفت: طرح «هر نیروی فراجا سفیر یک شهید» در بین تمامی یگان‌های ویژه در سراسر کشور در دست اجراست.

سردار سیدرضا موسوی، فرمانده تیپ امیر المومنین(ع) یگان‌های ویژه فراجاسردار سیدرضا موسوی، فرمانده تیپ امیرالمؤمنین(ع) یگان‌های ویژه فراجا، امروز، 29 آذرماه در نخستین یادواره ۶۲ شهید تکاور یگان ویژه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شهدا خون پاکشان را نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم، گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی و حضور در آن توفیق است که قطعاً شهدا به آن عنایت دارند.

وی با اشاره به جایگاه بالا و ارزش شأن و مقام شهید و خانواده شهدا  افزود: شهادت و شهید شدن مرگی به‌صورت آگاهانه و برای هدف مقدس است؛ درواقع شهید و خانواده او برای این نوع مرگ انتخاب شده‌اند. باید همواره قدردان این مقام والا باشیم تا راه شهدا ادامه داشته باشد.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین(ع) یگان‌های ویژه فراجا از اجرای طرح معنوی «هر نیروی فراجا سفیر یک شهید» در بین تمامی یگان‌های ویژه در سراسر کشور خبر داد و افزود: چند سالی است که در یگان‌های ویژه فراجا و یگان‌های تکاوری مقوله فرهنگی و معنوی دنبال می‌شود و هر فردی خود را به‌عنوان سفیر شهید معرفی کردند تا در کار و زندگی از روش و منش شهدا تأسی بگیرند و بتوانند روهروان واقعی شهدا باشند و با حضور به موقع و بهنگام برای ایجاد امنیت و آرامش مردم نقش‌آفرینی کنند.

در این یادوراه از کتاب زندگی‌نامه و وصیت شهدای یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا با نام‌های پسرم احمد، فرمانده دل‌ها و پرواز سبز و همچنین مستند شهید کویر و تمبر این شهدا، رونمایی و از خانواده شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha