زبان هنر و رسانه در نهادهای دینی قم تقویت شود
کد خبر: 4189137
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

زبان هنر و رسانه در نهادهای دینی قم تقویت شود

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اگر قرار است معارف اهل‌بیت (ع) از قم به جهان صادر شود باید با زبان قابل‌فهم برای جهانیان صحبت کنیم. باید زبان هنر و رسانه در قم و نهادهای دینی تقویت شود.

به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در دیدار مسئولان دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما که روز گذشته ۲۸ آذرماه، در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما از همه عزیزانی که در امر رسانه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم و یاد خبرنگارانی که در حادثه غزه تلاش کردند و به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه برای ارتقای فکر و فهم مردم و پیشبرد امور در دنیا باید هزینه پرداخت کرد، افزود: حرکت عظیم طوفان الاقصی با اهدای شهدا به دنیا فهماند که بنی‌اسرائیل و یهود چه قومی هستند و قدرت و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران چقدر است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بر افزایش ارتباط نهاد‌های دینی مانند حرم مطهر و حوزه علمیه با رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما تأکید کرد و گفت: باید نشست‌های مشترک با موضوع و خروجی خاص برگزار شود و هر فرد هرچه در توان دارد به میدان آورد تا کار به‌صورت تخصصی انجام شود.

وی افزود: اگر قرار است از قم معارف اهل‌بیت(ع) به جهان صادر شود باید با زبان قابل‌فهم برای جهانیان صحبت کنیم؛ ازآنجایی‌که هنر یک زبان مشترک و قابل‌فهم برای همه است باید زبان هنر و رسانه در قم و نهاد‌های دینی تقویت شود.

انتهای پیام
captcha