موشک‌باران تل‌آویو و هفتمین حمله حزب الله طی ۲۴ ساعت اخیر
کد خبر: 4189226
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

موشک‌باران تل‌آویو و هفتمین حمله حزب الله طی ۲۴ ساعت اخیر

گروه‌های مقاومت فلسطین تل‌آویو و مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات بی‌سابقه موشکی قرار دادند، حزب‌الله نیز هفتمین حمله خود را ساعتی پیش انجام داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهر اشغالی تل‌آویو را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه هدف حملات گسترده موشکی قرار داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به صورت زنده و مستقیم تصاویری از موشک باران مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی و شهرک‌های اطراف نوار غزه توسط گروه‌های مقاومت فلسطین پخش کرد.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد که از مدت‌ها پیش چنین حمله موشکی گسترده‌ای که تل‌آویو و شهرهای مرکزی سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد، مشاهده نشده است. بر اساس این گزارش بالغ بر ۳۵ موشک در این حمله موشکی به سمت تل‌آویو شلیک شده است. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بیش از ۲۰ موشک در دو مرحله به سمت تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

هفتمین حمله حزب‌الله طی ۲۴ ساعت اخیر 

حزب الله لبنان هم اعلام کرد از بامداد امروز تا این لحظه ۷ پایگاه و شهرک‌ صهیونیست‌نشین را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
در این حملات ده‌ها موشک به سمت اهداف صهیونیستی شلیک شد و تلفاتی به اشغالگران وارد شده است.
از سوی دیگر خبرنگار الجزیره اعلام کرد که دو راکت از جنوب لبنان به سمت یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک شهرک «مسکاف عام» شلیک شده‌ است.
همزمان شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۵ موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام
captcha