نظام آموزشی مؤثرترین سیستم ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است
کد خبر: 4189389
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مدیر بنیاد مهدویت لرستان:

نظام آموزشی مؤثرترین سیستم ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی به نقش مهم معلمان و مربیان در شکل‌دهی رفتار نسل جدید اشاره کرد و گفت: نظام آموزشی یکی از بهترین کانال‌های حاکم شدن فرهنگ مهدویت در جامعه و مؤثرترین سیستم در ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه عملی دوره آموزشی تربیت مربی کودک ویژه مربیان طرح یاران موعود(عج) استان لرستان امروز، دوم دی‎ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت لرستان برگزار شد.

وی در خصوص اهمیت کارگاه عملی دوره تربیت مربی کودک، گفت: آموزش قرآن، مهدویت و نماز ویژه دانش‌آموزان لازم است، اما کافی نیست. همراه با آموزش باید به تغییرات روحیات جامعه هدف نیز توجه کرد و مربیان طرح یاران موعود باید در مدرسه به سمت دانش‌آموز و خانواده حرکت کنند و همچنین در نظام زندگی باید به گونه‌ای گام برداریم که تربیت و رشد معنوی هدف اصلی باشد.

چراغی ادامه داد: مهمترین و کارسازترین عنصر شکل‌دهی رفتار نسل جدید بعد از والدین، شخصیت و منش معلمان و مربیان مهدویت است و به طور کلی معلم، عنصری مؤثر در پایدارسازی بنیاد‌های تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است. نظام آموزشی یکی از بهترین کانال‌های حاکم شدن فرهنگ مهدویت در جامعه و مؤثرترین سیستم در ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha