ضبط نماهنگ «اذان» برای پخش از شبکه استانی زاگرس
کد خبر: 4189773
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

ضبط نماهنگ «اذان» برای پخش از شبکه استانی زاگرس

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به ضبط نماهنگ «اذان» در این خصوص یادآور شد: نماهنگ «اذان» به همت بچه‌های مسجدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک که از بنا‌های تاریخی مذهبی شهر کرمانشاه است برای پخش از شبکه استانی زاگرس و شبکه‌های سراسری سیما ضبط و تدوین شده است.

ضبط نماهنگ «اذان»

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نماهنگ «اذان» به همت بچه‌های مسجدی کانون‌های مساجد کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک از بنا‌های تاریخی مذهبی شهر کرمانشاه ضبط و تدوین شده است.

وی افزود: این نماهنگ توسط رضا رحمانی از چهره‌های قرآنی استان و از قراء برجسته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه که عناوین برتر جشنواره‌های مدهامتان را در کارنامه خود دارد، اجرا شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه یادآور شد: این اثر در قالب طرح «مسجد پایگاه قرآنی» و با حمایت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و کانون‌های مساجد استان ضبط و تولید شد.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: نماهنگ «اذان» از آثار فاخر بچه‌های مسجدی است که به‌منظور پخش در اختیار شبکه استانی زاگرس و شبکه‌های سراسری سیما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha