مدیران جهاددانشگاهی کرمانشاه با خانواده شهید عبدالله‌زاده دیدار کردند
کد خبر: 4190410
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

مدیران جهاددانشگاهی کرمانشاه با خانواده شهید عبدالله‌زاده دیدار کردند

جمعی از مدیران و جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه به‌مناسبت روز تکریم از مادران شهدا با خانواده شهید «بهزاد عبدالله‌زاده» از شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

دیدار مدیران جهاددانشگاهی کرمانشاه با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی کرمانشاه، جمعی از مدیران، جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه و اعضای شورای بسیج دانشجویی به‌مناسبت روز تکریم مادران شهدا با خانواده شهید بهزاد عبدالله‌زاده از شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مسلم حدیدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با ابراز ارادت نسبت به خانواده معظم شهدا و شهید والامقام عبدالله‌زاده، اظهار کرد: استقامت و صلابت خانواده شهدا برای ما جهادگران عرصه علم و خدمت به واقع مایه دلگرمی و امید است و خانواده شهدای عزیزمان چراغی نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند.

وی افزود: دیدار با مادر شهید والامقام بهزاد عبدالله‌زاده امروز برای تک تک اعضای این سازمان که در این جمع حضور دارند افتخار و فرصتی مغتنم در مسیر تجدید بیعت در جهت خدمت است. نباید فراموش کنیم که خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام دادند و امروز همه مردم ایران زندگی و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستند.

دیدار مدیران جهاددانشگاهی کرمانشاه با خانواده شهید عبدالله‌زاده

رئیس جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: ایران اسلامی همواره به این دلاورمردان مدیون است و روحیه والای خانواده معظم شهدا بزرگترین درس برای ماست که وظیفه همه است تا برای حفظ و ادامه راه آنان تلاش کنیم. به‌عنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا باشیم.

در این دیدار از مادر شهید والامقام بهزاد عبدالله‌زاده با اهدای لوح تقدیر توسط رئیس جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تجلیل شد.

دیدار مدیران جهاددانشگاهی کرمانشاه با خانواده شهید عبدالله‌زاده

یادآور می‌شود، شهید بهزاد عبدالله‌زاده جمعی یگان پاکسازی مهندسی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه در روز ۲۸ آذر سال ۱۳۸۴ در منطقه عمومی نفت شهر در اثر برخورد با مین‌های به جا مانده از رژیم بعث عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha