دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان گشایش یافت
کد خبر: 4190455
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان گشایش یافت

دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان گشایش یافت.

سوگواره بین‌المللی مهر محرم

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبیلغات اسلامی استان، دبیرخانه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در سمنان عصر روز گذشته، 6 دی با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان گشایش یافت.

سوگواره ملت امام حسین (ع) از هم‌افزایی سه سوگواره حسینی مهر محرم اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان، اشراق دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و بوی سیب رادیو معارف تشکیل شده و دبیرخانه دوره سوم این سوگواره بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان و سوگواره مهرمحرم قرار دارد.

یادآور می‌شود شورای سیاست‌گذاری سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» به ریاست حجت‌الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیر رادیو معارف و شرکت وبیناری مسوول دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد که در این نشست در خصوص برنامه‌ها و سیاست‌های برگزاری سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)، چگونگی انتشار فراخوان، تأمین اعتبارات و سایر مسایل مربوط به این سوگواره بحث و تبادل نظر شد.

همچنین دو دوره قبلی سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) که پویشی سراسری در زمینه‌های مختلف فیلم، عکس، پادکست و نیز تولیدات ویژه فضای مجازی با موضوع امام حسین(ع) است در تهران و قم برگزار شده و سمنان میزبان سومین دوره آن است.

انتهای پیام
captcha