ملت ایران وامدار مادران شهدا هستند
کد خبر: 4190516
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

ملت ایران وامدار مادران شهدا هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه وامدار شهدا و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشتحجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: سالروز وفات بانوی فداکار حضرت ام‌البنین(س) به عنوان روز تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، بنابراین باید تلاش کنیم همواره به یاد این بانوان بزرگوار بوده و در راستای خدمت به آنها هر چه در توان داریم به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه، تواضع و ادب این بانو در برابر امیرالمومنین(ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان بوده است، ادامه داد: بدون‌تردید مادران و همسران شهدا، ام‌البنین زمان ما هستند و در مدیریت خانه و خانواده باید این بزرگوان را الگو قرار داد که لازمه این موضوع تبیین سبک زندگی‌شان است.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی با بیان اینکه همه ما مدیون خون مطهر شهدا، صبر و استقامت مادران و همسران‌ آنها هستیم، اضافه کرد: با توجه به شرایط جامعه، بیش از هر زمانی اهمیت ایثارگری‌های شهدا مشخص می‌شود.

وی شهدا را عامل اصلی اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور دانست، گفت: با جانفشانی رزمندگان اسلام همچنین در سایه صبر و بردباری مادران و همسران آنها شاهد هستیم ایران اسلامی روز به روز سربلند و عزتمند است.

حجت‌الاسلام صحیحی تصریح کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران آنها با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند بنابراین رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولین و مدیران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت اهتمام برای اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از مباحث داغ جامعه در برهه کنونی دانست و گفت: تربیت نسل نیز باید جدی دنبال شود تا در آینده ایران توسط جوانانی متعهد، توانمند و انقلابی آباد شود.

انتهای پیام
captcha