مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان با خانواده شهید الماسی در شاهین‌دژ دیدار کرد
کد خبر: 4190734
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان با خانواده شهید الماسی در شاهین‌دژ دیدار کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن حضور در منزل شهید رضا الماسی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان با خانواده شهید الماسی در شاهین‌دژ دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 دی ضمن حضور در منزل شهید مدافع امنیت رضا الماسی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم همین طور شهدای امنیت در بین ملت بزرگ ایران اسلامی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند، ادامه داد: یکایک مردم و مسئولان خود را وامدار کسانی می‌دانند که برای صیانت از امنیت ملی به خون خود غلتیده‌اند.

وی ضمن قدردانی از حضور خانواده شهدا در همه عرصه‌‌های حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: دیدار با خانواده شهدا برای همه مسئولین موجب افتخار و تجدید مستمر میثاق با آرمان‌‌های این شهدای عزیز است.

این مسئول خون پاک شهدا را ضامن امنیت ملی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا از جانب خداوند رحمان به واسطه ویژگی‌هایی که داشتند انتخاب شدند و این سختی‌ها صبر و بردباری ویژه‌ای می‌طلبد و در جزای خیری که خداوند برای شهید عزیز در نظر گرفته‌اند، خانواده‌ شهدا نیز سهیم هستند.

حجت‌الاسلام فیاضی عمل به وصیت‌نامه شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهدا با ایمان راسخ خود در راه عقیده برای خدا رفتند و به بالاترین مقام رسیدند، آنان زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی می‌خورند.

انتهای پیام
captcha