دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی ملت ایران است
کد خبر: 4191027
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های بارز و مهم ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 10 دی در تجمعی که به مناسبت بزرگداشت هفته مقاومت و تجدید میثاق با ولایت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از جمله ویژگی‌های بارز ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود، که باید به خاطر داشتن مردمانی چنین بابصیرت و هوشیاری به خودمان ببالیم.
‌‌
وی با بیان اینکه علت تاکید بر درایت ملت ما در حماسه ۹ دی و فراموش نکردن آن روز حماسه‌ساز این است که احترام به قانون و دور نزدن آن به یک فرهنگ دائمی در تمام عرصه‌ها تبدیل شود، ادامه داد: ۹ دی نشان داد ملت ما دشمن‌شناس بوده و بصیرت دارند و به موقع مقابل دشمن موضع‌گیری می‌می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: در کشورهای دیگر وقتی اغتشاش و ناامنی در جامعه بروز پیدا می‌کند، نیروهای امنیتی وارد عمل می‌شوند ولی در کشور ما ملت خودشان وارد میدان می‌شوند و بساط آشوبگران را برمی‌چینند.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه 9 دی را باید یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون، نظام و رهبری دانست، افزود: در نهم دی ماه ملت مومن و انقلابی ایران که عاشق و محب امام حسین(ع) هستند روحیه ولایتمداری و بصیرت خود را نشان دادند و با حضور در صحنه سیلی سخت و محکمی بر صورت فتنه‌گران نواختند که این مهم هرگز فراموش نخواهد شد..

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در هفته مقاومت قرار گرفته‌ایم، گفت: سال 88 در چنین روزهایی بود که ملت ایران عظمت خودش را در مقابل فتنه داخلی به رخ همه جهانیان کشید و دشمنان را از شکست دادن انقلاب مأیوس کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره ایشان گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها به نظام جمهوری اسلامی بلکه به جهان اسلام خدمت کرد.

انتهای پیام
captcha