رسانه‌ها در زمینه انتخابات تولید محتوا داشته باشند
کد خبر: 4191051
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

رسانه‌ها در زمینه انتخابات تولید محتوا داشته باشند

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: رسانه‌های محلی در تبیین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان به‌صورت جدی تولید محتوا و روشنگری کنند.

سومین دوره انتخابات انجمن صنفی مطبوعات محلی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عیسی فلاحی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 10 دی در سومین دوره انتخابات انجمن صنفی مطبوعات محلی استان کردستان گفت: رسانه‌های محلی در تبیین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان به‌صورت جدی تولید محتوا و روشنگری کنند.

وی افزود: نشریات محلی در تولید انواع محتوای مطبوعاتی از جمله یادداشت، مقاله، مصاحبه و گزارش به صورت علمی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مدیران دستگاه های اجرایی را یاری کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: همه تلاش‌های حوزه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت‌های هم جانبه از نشریات محلی و رسانه‌های استان به طرق مختلف از جمله توزیع انواع آگهی‌ها بین مطبوعات محلی براساس برنامه 70 درصد نشریات محلی و 30 درصد نمایندگی نشریات سراسری بوده و تسهیلات بانکی کم بهره نیز از جمله حمایت‌های اداره کل در طول این دوساله بوده است.

مهرابی، نماینده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان در ادامه این نشست ظرفیت انجمن‌های صنفی در پیگیری مطالبات و درخواست‌ها را بسیار مؤثر و مفید دانست.

هوشیار بابایی، رئیس انجمن صنفی نشریات محلی استان گزارشی کوتاه از فعالیت‌ها و پیگیری‌های هیئت مدیره ارائه کرد و گفت: تسهیلات بانکی کم بهره به همه اعضا اعطا شده و تلاش‌هایی برای افزایش یارانه نشریات محلی با انجام مکاتبات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی انجام شده است.

در ادامه تعدادی از مدیران مسئول نشریات محلی نیز دیدگاه و انتقادات خویش را در زمینه توزیع انواع آگهی‌ها و اقتصاد رسانه و محور فعالیت‌های انجمن صنفی مطرح کردند و کاندیداهای سومین دوره انتخابات انجمن صنفی نشریات محلی استان کردستان به تعداد 7 نفر هیئت مدیره و 2 نفر بازرس و پس از رأی‌گیری نهایی هیئت مدیره و بازرس سومین دوره انتخابات انجمن صنفی نشریات محلی استان کردستان شامل عارف رحیمی، هوشیار بابایی، ایرج عبادی، فرهاد شیری و هژیر الله‌مرادی به عنوان هیئت مدیره انجمن صنفی نشریات محلی استان و محمد قادرمرزی به عنوان بازرس انجمن از سوی مجمع انتخاب شدند.

 

انتهای پیام
captcha