آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ کارگردانان اصلی جنایت تروریستی کرمان
کد خبر: 4192120
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی مطرح کرد:

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ کارگردانان اصلی جنایت تروریستی کرمان

نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی کارگردانان اصلی جنایت تروریستی کرمان هستند و تقاص آن را پس خواهند داد.

حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز، 15 دی ماه نماز جمعه تهران با محکومیت جنایت تروریستی کرمان گفت: امروز جمعه‌ ما جمعه‌ای پر از حماسه است و در سالگرد عروج ملکوتی حاج قاسم، همان کسانی که ضرب شست از حاج قاسم دیده بودند و ایشان پایان داعش را اعلام کرده بود، دست به عملیات تروریستی زدند و عاشقان حاج قاسم را به شهادت رساندند.

وی افزود: دشمن؛ استکبار و آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش و داعش دست‌پرورده آنها بدانند که با به شهادت رساندن 85 نفر انسان بی‌گناه، 85 میلیون ایرانی را به خشم آورده‌اند و آنها را وارد میدان کرده‌اند. بغض و کینه این مردم علیه استکبار بیش از قبل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اراده مردم ایران برای نابودی اسرائیل و استکبار قوی‌تر از قبل شده است، گفت: دشمن فکر می‌کرد با این حادثه تروریستی شوق مردم را نسبت به مراسم بزرگداشت حاج قاسم کمرنگ خواهد کرد ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شوق مردم هم بیشتر شد. دشمن شاید بتواند حاج قاسم‌ها و فرزندان او را به طور ناجوانمردانه با گلوله و بمب به شهادت برساند اما مکتب شهادت باقی می‌ماند. مگر با شهادت حضرت زهرا(س) مکتب ایشان از بین رفت؟ مطمئن باشید مکتب حاج قاسم هم از بین نخواهد رفت همانطور که با شهادت امام حسین(ع) مکتب ایشان باقی ماند.

حاج‌صادقی ادامه داد: مردم ایران اسلامی هیچگاه از ولایت، انقلاب و نظام دست برنخواهند شد و تا شهادت این راه را ادامه خواهند داد. ما را از شهادت نترسانید، یادتان رفته اگر از حاج قاسم سؤال می‌کردید تنها آرزوی تو چیست، پاسخ می‌داد شهادت تنها آرزوی من است و بارها برای شهادت گریه می‌کرد و به هر کسی می‌رسید می‌گفت دعا کنید شهید شوم. شهید سلیمانی شاگردانی را تربیت کرده که امروز شهادت آرزوی آنهاست.

وی بیان کرد: شهادت مزد مجاهدت‌های پیروان حاج قاسم است؛ هرچند شهادت برای بازماندگان سنگین است اما برای فرد شهید شده یک تعالی محسوب می‌شود. وقتی کار برای خدا باشد نباید باکی از مرگ داشت. امتی که شهادت دارد و این هدیه الهی را به همراه دارد هرگز اسارت دشمن را نخواهد پذیرفت و هرگز اجازه نخواهد داد چراغ مقاومت و مکتب حاج قاسم خاموش شود. این مکتب ذلت دشمن را رقم زده و این برای دشمن بس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند تربیت‌شدگان مکتب حاج قاسم را مشاهده کنند، گفت: اینها به جنگ زنان و کودکان رفته‌اند، در صورتی که مقاومت مردم غزه در 90 روز گذشته نشان داده، نتوانسته‌اند کاری کنند و می‌خواهند مردم ایران را با کشتن زنان و کودکان از پای درآورند. امروز ارتش اسرائیل شکست خورده و دیگر از ادعای این رژیم منحوس چیزی باقی نمانده است.

حاج‌صادقی ادامه داد: گرچه داعش اعلام کرده این عملیات تروریستی کار من بوده ولی با صراحت می‌گوییم که داعش دست‌پرورده اسرائیل و آمریکاست و مطمئن باشند که همین بلا روزی دامن آنها را خواهد گرفت. ما از کسانی که در این جنایت دست داشته‌اند انتقام سخت خواهیم گرفت. آمریکا و اسرائیل کارگردانان اصلی این جنایت تروریستی هستند و تقاص آن را پس خواهند داد.

وی با بیان اینکه ما رهبری فرزانه و حکیم داریم، گفت: هیچگاه انقلاب اسلامی فریب بازی‌ها و دروغ‌های شما را نمی‌خورد. اسرائیل امروز گرفتار اقدامات مقاومت غزه شده و برای رهایی از بحرانی که در آن گرفتار شده می‌خواهد ایران را وارد جنگ کند ولی کور خوانده ما هیچگاه واد جنگ نخواهیم شد. بلکه ما اقدام متقابل خود را در زمان و مکان مناسب انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha