امیدآفرینی در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4192907
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
امام جمعه شاهرود:

امیدآفرینی در جامعه ترویج شود

حجت‌الاسلام عباس امینی با بیان اینکه دشمنان بر یأس‌آفرینی تأکید دارند، گفت: با همه نواقص و کمبود‌هایی که در کشور است باید پیشرفت‌ها را بیان و امیدآفرینی در جامعه ترویج و مردم توجیه شوند.

حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، 18 دی‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهر با بیان اینکه محافل بزرگداشت خانواده شهدا مانند یادواره شهداست و باید همه به این موضوع توجه داشته باشند، گفت: باید همه دستگاه‌ها مناسبت‌ها را از خود بدانند و دهه فجر و  ۲۲ بهمن جدی گرفته شود.

امام جمعه شاهرود با ارائه پیشنهادی در خصوص بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح شهر افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای بزرگداشت اطلاع‌رسانی‌ و تبلیغ را انجام دهند.

وی به تشکیل کمیته‌های مختلف در قالب ستاد دهه فجر اشاره کرد و گفت: پیوست انتخاباتی برنامه‌های دهه فجر و مشارکت قوی یکی از برترین کار‌ها در تقویت و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در هر قالبی است.

امینی با بیان اینکه دشمنان بر یأس‌آفرینی تأکید دارند، افزود: با همه نواقص و کمبود‌هایی که در کشور است باید پیشرفت‌ها را بیان و امیدآفرینی در جامعه ترویج و مردم توجیه شوند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به استفاده از فضای نماز جمعه در راستای برنامه‌های دهه فجر و انتخابات بیان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، فرهیختگان و زنان باید سهم خود را در دهه فجر و انتخابات انجام دهند.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود نیز با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان به انتخابات و مشارکت قوی مردم در آن اشاره کرد و گفت: بسترسازی انتخابات با سم‌پاشی دشمنان در جامعه و به‌ویژه نسل جوان باید مورد توجه کمیته‌ها باشد و جهاد تبیین در این راستا انجام شود.

به گفته وی جشن‌های دهه فجر مقدمه‌ای برای انتخابات و حضور پررنگ در مراسم و عامل بازدارنده آن در فضای مجازی است که باید اقدامات خوب رسانه‌ای و سواد رسانه انجام شود.

انتهای پیام
captcha