برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها با قوت دنبال شود
کد خبر: 4192961
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان:

برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها با قوت دنبال شود

عباس صفدری با تأکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: غافل شدن از اجرای مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها باعث نفوذپذیری دشمن در بین جوانان می‌شود.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، عباس صفدری، رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان امروز سه‌شنبه، 19دی‌ماه، در شورای فرهنگی و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی استان گفت: یکی از رسالت‌های مهم این نهاد در دانشگاه‌های سیستان‌وبلوچستان اجرای برنامه‌های فرهنگی با کیفیت مطلوب است. 
 
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی زیست‌بوم مبتنی بر مسائل فرهنگی و نوآوری دارد و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و نوآورانه این نهاد باعث اثرگذاری قابل توجه در توسعه عرصه فرهنگ دانشگاه و جامعه در موضوعات متنوع خواهد شد، تمام اقدامات فرهنگی که در بطن جهاددانشگاهی شکل گرفته با هدف نوآوری است، برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها باید با قوت انجام شود چرا که غافل شدن از اجرای مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها باعث نفوذپذیری دشمن در بین جوانان می‌شود.
 
رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان به ظرفیت بی‌نظیر «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)»، «مرکز افکارسنجی دانشجویان»، «خبرگزاری بین‌المللی قرآن»، «سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی» اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌های ارزشمند، این فرصت را به ما می‌دهد تا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی به‌خوبی بتوانیم وارد عمل شویم و ساختارسازی امور فرهنگی بر مبنای رویکرد علمی را در جامعه و دانشگاه توسعه دهیم.
 
صفدری گفت: اگر بخواهیم برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی را توسعه دهیم باید نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کنیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌توان مسیر حرکت خود را به درستی مشخص کنیم.
انتهای پیام
captcha