برنامه‌های دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4193204
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

برنامه‌های دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام شد

در نشست شورای فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه برنامه‌های اجرایی دفتر جهاددانشگاهی این پردیس بررسی و اعلام شد.

نشست فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست شورای فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه، امروز، ۲۰ دی‌ماه با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات این پردیس با محوریت بررسی و اعلام برنامه‌های اجرایی دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی برگزار شد.

غلامرضا امیری پریان، مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به ماهیت فعالیت جهاددانشگاهی، تلاش اعضای دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی است.

وی افزود: یکی از رویکرد‌های اعضای دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی برقراری ارتباط با دیگر دانشجویان و دعوت از آنان به انجام فعالیت‌های فرهنگی است تا جذب به این فعالیت‌ها شوند و از این بتوان برنامه‌های فرهنگی سطح دانشگاه را گسترش داد.

امیری پریان گفت: معتقدم دانشجویانی که با دفاتر جهاددانشگاهی در ارتباط هستند، دانشجویان توانمندی در عرصه‌های مختلف‌اند که این امر بازگشت به فعالیت‌هایی دارد که در جهاددانشگاهی به آن می‌پردازند.  

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی در ادامه با اشاره به میزان رضایتمندی از کارگروه فرهنگی «شهید متوسلیان» بیان کرد: این کارگروه توسط دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی تشکیل شده و یکی از اهداف تشکیل آن پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه است.

وی در ادامه با تأکید به پرداختن موضوعات علمی و پژوهشی توسط دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها گفت: انتظار می‌رود بتوانیم با محوریت دفتر جهاددانشگاهی این پردیس فعالیت‌ها و پروژه‌های علمی و پژوهشی به انجام برسانیم که نیازمند توجه و حمایت است، همچنین نباید از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت که منجر به بالارفتن سطح تخصص و مهارت دانشجویان می‌شود، غافل ماند.

امیری پریان در پایان به فعالیت‌های کارگروه علمی «شهید ستاری» اشاره کرد و افزود: اعضای دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی که در کارگروه علمی «شهید ستاری» عضو هستند، توانسته‌اند تا در مباحث علمی در زمینه طراحی ساخت و تولید و انرژی‌های تجدیدپذیر و هوش مصنوعی و رباتیک در خصوص کشاورزی و صنعتی و مهندسی معکوس قطعات صنعتی راهسازی و کشاورزی و صنایع هوشمند هوایی در زمینه کشاورزی و ساخت قطعاتی از دستگاه‌های مختلف که کشورمان به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند آن را خریداری کند با استفاده از دانش بومی به موفقیت‌هایی دست یابد که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha