25 دی؛ مهلت ارسال طرح‌های نوآورانه تجهیزات پاراکلینیک طب سنتی
کد خبر: 4193276
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

25 دی؛ مهلت ارسال طرح‌های نوآورانه تجهیزات پاراکلینیک طب سنتی

ایده‌پردازان و نوآوران حوزه تجهیزات پاراکلینیک طب سنتی تا 25 دی ماه برای ارسال طرح‌های خود به ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی فرصت دارند.

25 دی آخرین مهلت ارسال طرح‌های نوآورانه تجهیزات پاراکلینیک طب سنتیبه گزارش ایکنا، ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی با محوریت تولید تجهیزات تشخیصی و درمانی طب سنتی از طرح‌های فناورانه و نوآورانه در حوزه تجهیزات پاراکلینیک طب سنتی حمایت می‌کند.

این ستاد از طرح‌هایی با محورهای «طراحی، توسعه و تولید دوربین‌های حرارتی در تشخیص‌های طب سنتی»، «طراحی، توسعه و تولید دستگاه مکانیزه و استریل حجامت»، «طراحی، توسعه و تولید دستگاه‌های استنشاقی فراورده‌های طب سنتی» و «طراحی، توسعه و تولید کیت‌های آزمایشگاهی تشخیص مزاج‌های طب سنتی» حمایت می‌کند.  

اولویت‌های پذیرش و تعیین میزان حمایت از طرح‌هایی است که دارای ویژگی‌های: «سطح آمادگی فناوری (TRL) و سطح آمادگی بازار(MRL)»، «وجود زیرساخت‌ تویلد یا امکان همکاری با سایر شرکت‌های تولیدی»، «وجود بازار داخلی یا خارجی برای محصول پشنهادی»، «بهره‌برداری از فناوری‌های جدید» و «کارآمد در توسعه محصول و امکان اخذ مجوزهای لازم» باشد.

علاقه‌مندان تا 25 دی ماه فرصت دارند تا طرح‌های خود را ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارسال پروپوزال با نشانی پست الکترونیک  chtm@isti.ir تماس بگیرند.

پروپوزال تولید تجهیزات تشخیصی و درمانی طب سنتی

انتهای پیام
captcha