تجلیل از رسانه‌های خارجی حامی فلسطین در نشست «مقابله با تروریسم» تهران
کد خبر: 4193431
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

تجلیل از رسانه‌های خارجی حامی فلسطین در نشست «مقابله با تروریسم» تهران

نشست رسانه‌ای تهران با موضوع «مقابله تروریسم» برگزار شد که در آن لوح‌هایی به برخی از نهادهای رسانه‌ای خارجی حامی فلسطین از جمله خبرگزاری آناتولی اهدا شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، نشست رسانه‌ای تهران با موضوع «اتحاد رسانه‌ای مقابله با تروریسم و داعش، از غزه تا کرمان» امروز 21 دی‌ماه در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد که در آن بر اهمیت سازمان‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه تأکید شد.
 
در این نشست که برای نخستین بار برگزار شد، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، مقامات سیاسی و نظامی و جمعی از اهالی رسانه داخلی و خارجی حضور یافتند.
 
در این برنامه که شامل نشست رسانه‌ای و سخنرانی‌های مختلف بود، لوح‌هایی به برخی از نهادهای رسانه‌ای از جمله خبرگزاری آناتولی اهدا شد که در جریان حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه آسیب دیدند و خبرنگاران آن کشته شدند.
 
از سوی دیگر، علیرضا شیروی، مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی با اشاره به شهادت ۱۱۰ تن از خبرنگاران در حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا شب گذشته، گفت: در میان این خبرنگاران، یک خبرنگار خبرگزاری آناتولی نیز وجود دارد، بنابراین بار دیگر به سردار کاراگوز، مدیر کل این خبرگزاری تسلیت می‌گویم.
 
وی گفت: در چارچوب این نشست، لوح‌های تقدیری به سازمان‌های رسانه‌ای که در گزارش تحولات فلسطین تلاش بی‌نظیری کردند و بهای آن را پرداختند، اهدا شد و در همین راستا لوح‌هایی به رسانه‌های خارجی به ویژه خبرگزاری آناتولی تقدیم شد.
انتهای پیام
captcha