جنایات رژیم صهیونیستی وجدان بشری را بیدار کرد
کد خبر: 4193499
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
امام جمعه سنندج:

جنایات رژیم صهیونیستی وجدان بشری را بیدار کرد

ماموستا فایق رستمی با اشاره به بیداری وجدان بشری و دنیای اسلام در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ۶۰ کشور در جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، از اقدام پیشنهاد محاکمه رژیم صهیونیستی توسط آفریقای جنوبی حمایت کرده‌اند و این مهم باید پیگیری شود.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 22 دی‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج، حملات آمریکا، کانادا، انگلیس و بحرین به کشور یمن را محکوم کرد و بر لزوم مقابله با این خودسری و جنایت تأکید کرد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه مردم بی‌گناه غزه افزود: شهادت ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر و ۶۰ هزار زخمی در غزه گواهی عینی بر جنایات روی داده در فلسطین اشغالی است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اعلام پزشکان مبنی بر قطع عضو یک هزار و ۵۰۰ کودک در غزه گفت: سربازان این رژیم غاصب، وحشیانه زنان، مردان و کودکان غزه را از زیر آوار بیرون آورده و پس از سوزاندن جسد آنان، دست به پایکوبی و رقص می‌زنند.

وی به بیداری وجدان بشری و دنیای اسلام در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: ۶۰ کشور در جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، از اقدام پیشنهاد محاکمه رژیم صهیونیستی توسط آفریقای جنوبی حمایت کرده‌اند و این مهم باید پیگیری شود.

ماموستا رستمی گفت: در جنگ جهانی دوم ۶۷ خبرنگار کشته شدند، اما در اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۱۳ خبرنگار بی‌گناه کشته شده‌‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تلاش مسئولان برای مهار تورم، گرانی و رفع مشکلات اقتصادی مردم شد و ادامه داد: رفع این مشکلات، نیازمند اقتصاد قوی، مدیریت، برنامه‌ریزی، دلسوزی، سعه صدر و بینش و صداقت است که دولت همت خود را در این راستا به‌کار گرفته است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه تحقق مهار تورم و رونق تولید در شرایط کنونی که مردم قدرت خرید را از دست داده‌اند، نیازمند برنامه‌ریزی جدی مسئولان و متولیان امر است، گفت: شایستگی و محبوبیت هر مدیر حاصل خدمتگزاری به مردم است و خدمت جهادی و صادقانه مسئولان مسیر رفع مشکلات، توسعه، عمران و آبادانی را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: رشد تولید و مهار تورم از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی مسیر تحقق این مطالبه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha