جشن ختم قرآن کریم کارگاه هنر تلاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 4193603
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

جشن ختم قرآن کریم کارگاه هنر تلاوت برگزار می‌شود

مراسم جشن ختم قرآن کارگاه هنر تلاوت، چهارشنبه 27 دی‌ماه در حسینیه خامس آل عبا برگزار می‌شود.

جشن ختم قرآن کریم کارگاه هنر تلاوت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، در مراسم جشن ختم قرآن کریم کارگاه هنر تلاوت با تدریس محمد کاکاوند، به تاریخ چهارشنبه 27 دی‌ماه در حسینیه خامس آل عبا، سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد یافت. چهار قاری در حضور این پیشکسوت قرآنی به تلاوت پرداخته و از راهنمایی و بیان نکات فنی ایشان استفاده خواهند کرد.

منصور داودی از قاریان خوزستان نیز در این مراسم به عنوان قاری میهمان به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت و پخش کلیپی از تصاویر منتخب جلسات کارگاه هنر تلاوت از دیگر بخش‌های این مراسم است.

در این مراسم که با برگزاری جشن 21 سالگی کارگاه هنر تلاوت نیز همراه است، علاوه بر بیان نکاتی از سوی سیدمحسن موسوی‌بلده درباره مسائل فنی امر تلاوت، قرائت جمعی قرآن نیز برگزار شده و دعای ختم قرآن نیز توسط این پیشکسوت قرآنی خوانده خواهد شد.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این مراسم می‌توانند از چهارشنبه 27 دی‌ماه ساعت 19 تا 22 به نشانی تهران، بزرگراه نواب جنوب، جلوتر از پل امام خمینی(ره)، انتهای خیابان گلهای یکم، حسینیه خامس آل عبا(ع) مراجعه کنند.

جشن ختم قرآن کریم کارگاه هنر تلاوت برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha