نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4193676
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

چهاردهمین همایش و نشست سالانه انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

چهاردهمین همایش و نشست سالانه انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، چهاردهمین همایش و نشست سالانه انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با حضور اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این نشست طی روزهای 19 و 20 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با مشارکت نهادهای مختلفی از جمله معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه‌ها، دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

نشست مذکور با هدف تعامل، تبادل‌نظر و هم‌افزایی فکری و روشی میان عموم اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی به‌منظور اشراف بیشتر بر عمیق‌ترین معارف ناب و دستاوردهای گران قدر انقلاب کبیر اسلامی و بهترین روش‌های ارتباط با نسل جوان دانشگاهی و تأثیرگذارترین شیوه‌های تبیین برگزار می‌شود.

اطلاعات، پوستر و محورهای این نشست، در پایگاه اینترنتی همایش به نشانی shahecheragh.ir/hamayesh درج شده است. همچنین سامانه اینترنتی eform.shahecheragh.ir/hamayesh جهت دریافت مقالات پژوهشگران ارجمند درباره موضوع این نشست در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha