لزوم رعایت زیست اخلاقی در رقابت‌های انتخاباتی
کد خبر: 4193841
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
نماینده ولی‌ فقیه در همدان تأکید کرد؛

لزوم رعایت زیست اخلاقی در رقابت‌های انتخاباتی

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه با مردم باید گفت‌وگو کنیم تا برای شرکت در انتخابات رغبت پیدا کنند، گفت: امیدوارم در ایام انتخابات، زیست اخلاقی در رقابت کاندیداها رعایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدانحجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان، 24 دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگی عمومی این استان اظهار کرد: اساس شرکت در انتخابات به اعتماد مردم بر می‌گردد، در دوره‌ای تبلیغات زیادی نبود، اما مردم مشارکت داشتند.

وی با طرح این سؤال که آیا رأی دادن ما تأثیری دارد یا ندارد؟ بیان کرد: آخرین انتخاباتی که برگزار شد، انتخاب دولت بود که تغییر و تحول و سمت و سویی مثبت ایجاد کرد، پس انتخابات تأثیرگذار است.

شعبانی گفت: اتفاقی که در عرصه آب شرب در استان ما افتاد نشانگر تأثیرگذار بودن انتخابات است. مردم قدرت دارند حتی تمام نمایندگان را عوض کنند و مجلس جدیدی روی کار بیاید، در نمایندگان استان افرادی هستند که کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم فکر می‌کنند انتخابات تأثیر ندارد باید این گره را رفع کرد، اظهار کرد: باید به مطالبات عمومی مردم توجه کنیم و پیگیری شود، جاهایی که مردم مطالباتی در عرصه‌های مختلف دارند باید توجه شود. صدا‌وسیما باید منعکس‌کننده صدای مردم باشد و مردم احساس کنند می‌توانند حرف بزنند تا انسجام اجتماعی ایجاد شود.

امام جمعه همدان تأکید کرد: با مردم باید گفت‌وگو کنیم تا برای شرکت در انتخابات رغبت پیدا کنند، مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور نیز تأثیر دارد. امیدوارم در ایام انتخابات، زیست اخلاقی در رقابت‌های کاندیداها رعایت شود.

انتهای پیام
captcha