درخشش مازندرانی‌ها در آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4193883
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

درخشش مازندرانی‌ها در آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از کسب رتبه‌های برتر توسط مازندرانی‌ها در چهل‌وششمین دوره مسابقات معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خبر داد.

درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کشوری معارف قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به کسب رتبه‌های برتر توسط مازندرانی‌ها در  چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه که از روز ۱۹ دی به میزبانی استان قم با حضور مسئولان استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، آغاز شده بود، صبح روز گذشته، ۲۳ دی‌ماه در سالن همایش آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) پایان یافت. 

وی تصریح کرد: آقایان سیدرضا کاظمی موفق به کسب رتبه دوم در  بخش معارفی نهج‌البلاغه و سیدعلی صالح‌زاده موفق به کسب رتبه سوم رشته معارف قرآن کریم در این دوره از مسابقات شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در آیین اختتامیه که با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار شد، از این افراد تجلیل شد. 
 
یاد‌آور می‌شود، پیش از این در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، مجتبی کریمی از شهرستان نوشهر رتبه اول رشته اذان را کسب کرد و رتبه‌های اول و چهارم رشته تواشیح نیز به ترتیب از آن گروه فاطر و اسراء مازندران شد.
انتهای پیام
captcha