آغاز فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران
کد خبر: 4193930
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
با تعیین اعضای هیئت مدیره محقق می‌شود؛

آغاز فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران

مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران از راه‌اندازی و آغاز فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران با تعیین اعضای هیئت مدیره در آینده نزدیک خبر داد.

نورالدین رحیمی/ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهرانبه گزارش ایکنا؛ نورالدین رحیمی، مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران امروز یک‌شنبه 24 دی‌ماه از طریق بستر فضای مجازی ایتا (کارگروه کار و کرامت) در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت منطقه آزاد مهران اظهار کرد: تمام مقدمات لازم برای راه‌اندازی و فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران فراهم شده است.

رحیمی افزود: با پیگیری و حمایت استاندار ایلام مقدمات لازم در حوزه‌های اداری و حقوقی از جمله تصویب اساسنامه، مطالعات طرح جامع و تملک اراضی ملی و دولتی صورت گرفته و در آینده نزدیک با تعیین اعضای هیئت مدیره شاهد فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در بحث سرمایه‌گذاری مذاکرات و جلسات خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی در سطح استان و سطوح ملی انجام شده که با شروع فعالیت رسمی منطقه این سرمایه‌گذاران حضور خواهند یافت. 

مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: مسئولان استان جهت تحقق این مطالبه مهم تمام تلاش خود را در سطوح مختلف ملی و استانی به کار گرفته‌اند و مردم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha