عرضه تولیدات لباس ایرانی اسلامی در بازار گسترش یابد
کد خبر: 4194338
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
رئیس کل دادگستری کرمان:

عرضه تولیدات لباس ایرانی اسلامی در بازار گسترش یابد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه هرچه بازار از مدل‌های ایرانی اسلامی غنی شود مدل‌های لباس غربی کنار گذاشته می‌شود، گفت: می‌توان با همکاری اصناف این تولیدات را در بازار گسترش داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۲۷ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کرمان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب، اقدامات ایجابی در این حوزه را مهم‌تر از اقدامات سلبی و نیازمند کار بیشتر دانست و گفت: طرح «کاروان دختران ایران» از اقدامات خوبی است که در مدارس دخترانه اجرا می‌شود و تأثیرات خوبی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه این طرح در راستای بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین ضروری است، افزود: پیشنهاد می‌کنیم نواقص طرح «کاروان دختران ایران» برطرف و علاوه بر مدارس دخترانه در سطح مدارس پسرانه و دانشگاه‌ها نیز اجرا شود. همچنین می‌توان چنین برنامه‌هایی را در بوستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی نیز اجرا کرد.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: نوجوانان و جوانان مورد هجمه دشمن هستند لذا باید مسائل را برای آنها شفاف‌سازی کرده تا خودشان بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند. همچنین باید از ظرفیت رسانه‌ها و رسانه ملی نیز برای این موضوع استفاده کرد.

وی برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی را کار ارزشمندی دانست و افزود: جای چنین نمایشگاهی در استان خالی بود زیرا هرچه بازار از مدل‌های لباس ایرانی اسلامی غنی شود مدل‌های لباس غربی کنار گذاشته می‌شود. ما عقب‌نشینی کردیم که دشمن توانست در این حوزه جلو بیاید.

حجت‌الاسلام حمیدی در پایان با بیان اینکه در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی نباید به برپایی نمایشگاه اکتفا کنیم، گفت: این نمایشگاه‌ها باید چندین مورد در سال برگزار شود. همچنین می‌توان با همکاری اصناف این تولیدات را در بازار گسترش داد.

انتهای پیام
captcha