پرهیز از انجام فعالیت‌های صوری در حوزه فرهنگ
کد خبر: 4194965
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
آیت‌الله سعیدی تآکید کرد؛

پرهیز از انجام فعالیت‌های صوری در حوزه فرهنگ

تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه باید از انجام کار‌های شکلی و صوری پرهیز شود، گفت: وظیفه امروز ما کار فرهنگی و مقابله جدی با ریشه‌های ناهنجاری‌ها و هنجارشکنان است، اگر به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنید و برای رضای خدا کار کنید خداوند هم به کار شما برکت می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی که روز گذشته، 30 دی‌ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، ریشه‌یابی ناهنجاری‌های اجتماعی را کار بسیار مهمی دانست و اظهار کرد: باید در سطوح مختلف و به‌صورت جامع کار کرد تا ریشه‌های ناهنجاری‌ها کشف و نسبت به معالجه آن اقدام شود.

وی تبلیغ فعالیت‌های انجام شده در زمینه عفاف و حجاب را ناکافی دانست و گفت: اطلاع‌رسانی کار‌های انجام شده می‌تواند جلوی گله‌مندی‌های بی‌حساب و کتاب را بگیرد و برای برخی از انحرافات بازدارندگی ایجاد کند.

امام‌ جمعه قم بر تجمیع اراده دستگاه‌های مختلف در بحث عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: اگر اراده‌هایی که با باور گره‌ خورده است تجمیع شود کار قرارگاهی شکل می‌گیرد؛ کار قرارگاهی به‌گونه‌ای است که هر کس آورده خود را می‌آورد و با تجمیع آن‌ها به‌صورت هیئتی کار‌ها پیش می‌رود و کسی به فکر منفعت و سهم خودش نیست.

وی برپایی میز‌های پرسش‌وپاسخ در میان مردم را کار بسیار خوبی دانست و گفت: در میز‌های پرسش‌وپاسخ دغدغه‌های ذهنی افراد برطرف می‌شود و وقتی دغدغه‌های ذهنی افراد برطرف شد، پذیرش حق برایش راحت‌تر می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه باید از انجام کار‌های شکلی و صوری پرهیز شود، گفت: وظیفه امروز ما کار فرهنگی و مقابله جدی با ریشه‌های ناهنجاری‌ها و هنجارشکنان است، اگر به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنید و برای رضای خدا کار کنید خداوند هم به کار شما برکت می‌دهد.

انتهای پیام
captcha