شرکت‌های دانش‌بنیان سیستان‌وبلوچستان حمایت می‌شوند
کد خبر: 4195395
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

شرکت‌های دانش‌بنیان سیستان‌وبلوچستان حمایت می‌شوند

محمد کرمی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای تیم مدیریتی و تصمیم گیرنده استان سیستان‌وبلوچستان اهمیت فراوانی دارند بنابراین با تمام توان و قدرت این شرکت‌ها را پشتیبانی خواهیم کرد.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، دوم بهمن، در نشست شورای اداری شهرستان زهک اظهار کرد: تولیدات استان باید بر مبنای صادرات در نظر گرفته شود چرا که با وجود مزیت مرز به راحتی می‌توان محصولات را به نقاط مختلف دنیا به‌ویژه کشورهای همسایه صادر کرد.
 
وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان برای تیم مدیریتی و تصمیم‌گیرنده استان سیستان‌وبلوچستان اهمیت فراوانی دارند بنابراین با تمام توان و قدرت این شرکت‌ها را پشتیبانی خواهیم کرد، امنیت غذایی موضوعی مهم برای هر منطقه است که سیستان‌و‌بلوچستان با دارا بودن ظرفیت کشاورزی بی‌نظیر خود می‌تواند تا حد زیادی این مهم را برای خود و کشور تأمین کند.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: گاهاً شنیده می‌شود که اقدامات دولت را منحصراً برای انتخابات می‌دانند اما این القا به شدت نادرست است چرا که ما به عنوان یک نظام اسلامی تنها برای خدا و رضایت مردم کار می‌کنیم، همه امکانات موجود در شهر باید در روستاها نیز وجود داشته باشند چرا که روستاها نبض اقتصادی هر منطقه محسوب می‌شود.
 
کرمی اظهار کرد: باید از روزمرگی جلوگیری کرد و فرهنگ کار را که عامل پویایی در جوامع است، ترویج داد، اقتصاد و فرهنگ باید مردمی‌سازی شود چرا که پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو حضور مردم در عرصه‌های مختلف است، علاوه بر حمایت کامل از سرمایه‌گذاران بومی و فعالان حوزه اشتغال آفرینی، هیچ‌گونه محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی نیز در استان وجود ندارد.
انتهای پیام
captcha