دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب است
کد خبر: 4195551
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب است

فرماندار شهرستان رشت گفت: دهه فجر بهترین فرصت تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان و نوجوان بوده، توجه به ذوق و استعداد دانش‌آموزان در اجرای ویژ‌ه‌برنامه‌های این دهه مهم است، باید هویت و باور دانش‌آموزان تقویت شود.

کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، کیا عاشوری، فرماندار شهرستان رشت امروز، سوم بهمن‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: ستاد آموزش و پرورش فرصتی برای بیان و پیگیری مطالب و موضوعات با اهمیت حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی از سرمایه‌های هر کشور است، افزود: در تربیت این نیروی انسانی خانواده و جامعه و فضای مجازی نقش دارند، دشمن در طول 45 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از تمام تکنیک‌ها استفاده کرد تا باورهای ما را تحت الشعاع قرار دهد.

عاشوری گفت: باورها، ایده‌ها و عقیده‌های ما بر اساس آموزه‌های اسلام بوده و تفاوتی که بین باورهای ما و استکبار جهانی وجود دارد که باعث به‌وجود آمدن پدیده جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن شده، در طول پیروزی انقلاب دنیای غرب توانست با تکیه بر باورهای خودش ذهن و افکار جوانان را تسخیر کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه تقابل جنگ نرم به لحاظ پیشرفت مدرنیته، جنگ نامتوازن بوده و تنها موضوع تقویت معنویت در جوانان است، تصریح کرد: استکبار جهانی و دنیای غرب و امپراتوری‌های بزرگ در رویارویی با کشور ما دچار مشکل بودند، در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که تنها ابزار و امکانات عامل پیروزی نیست، آنچه که باعث موازنه این قدرت شد معنویت بود؛ تعصب به باورها و اعتقادات کمرنگ شده که باید تقویت شود، جوانان و نوجوانان ما سکاندار انقلاب در آینده هستند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب است، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان و نوجوان بوده، توجه به ذوق و استعداد دانش‌آموزان در اجرای ویژ‌ه‌برنامه‌های این دهه مهم است، باید هویت و باور دانش‌آموزان تقویت شود.

انتهای پیام
captcha