دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم بازگو شود
کد خبر: 4195754
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم بازگو شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه جهاد تبیین ضرورت امروز کشور است، گفت: باید جوانان و مردم را با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم بر این اساس باید اقدامات انجام شده نظام به برکت انقلاب اسلامی بازگو شود.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، چهارم بهمن‌ماه، در نشست شورای سیاست گذاری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با بیان اینکه یک هزار و ۸۷۷ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن در استان آغاز می‌شود، گفت: جامعه ایران روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و این طرح‌ها نمونه‌ای از پیشرفت است که باید تمام این دستاوردها به مردم بیان و تبیین شود.

وی افزود: پیشرفت روز افزون کشور نباید پشت برخی از مشکلات اقتصادی ایران پنهان بماند البته اکنون دولت تورم را نیز مهار کرده و در مسایل اقتصادی نیز گشایش‌های فراوانی شده که نتایج آن به مرور بیشتر بروز خواهد کرد، تمام این اقدامات در سایه انقلاب اسلامی محقق شده است.

محمدی با بیان اینکه بزرگترین پروژه کشور انتخابات یازده اسفندماه امسال است، گفت: هر چه قدر این انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود مجلس قوی‌تری خواهیم داشت که عواید آن به جامعه بر می‌گردد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر ضرورت شرکت مردم در انتخابات، یادآور شد: اگر احیاناً افرادی در انتخابات شرکت نکنند در واقع رای خود را به دشمنان انقلاب و ظالمان می‌دهند چون آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار کم رونق شدن انتخابات هستند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات و ضرورت جهاد تبیین، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین ضرورت است و در واقع نیاز امروز جامعه بوده تا جوانان و مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند بر این اساس باید اقدامات انجام شده نظام به برکت انقلاب اسلامی بازگو شود.

محمدی با بیان اینکه دشمنان و نادان‌ها برخی شبهات را در جامعه ایجاد می‌کنند، گفت: اکنون حکومت‌های منطقه و برخی کشورها طاغوتی و پادشاهی هستند اما با گذشت سال‌ها و دوره‌ها همچنان پیشرفت نکرده و وابسته مانده‌اند یعنی مجبور به بردگی برای غرب هستند.

انتهای پیام
captcha