رسالت اصحاب رسانه رسالت انبیای الهی است
کد خبر: 4195916
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
استاندار ایلام:

رسالت اصحاب رسانه رسالت انبیای الهی است

استاندار ایلام گفت: رسالت اصحاب رسانه و قلم رسالت انبیای الهی است و سلاح رسانه‌ها جهاد تبیین است. پس امروز تکلیف بر رسانه‌ها مضاعف‌تر از گذشته است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در دیدار با اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز پنج‌شنبه ۵ بهمن‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری جهادی برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) است، گفت: رسالت اصحاب رسانه و قلم، رسالت انبیا الهی است و سلاح رسانه‌ها همان جهاد تبیین و قلم است. بنابراین امروز تکلیف بر رسانه‌ها مضاعف‌تر از گذشته است.

وی افزود: در طول ۴۵ سالی که از عمر بابرکت این نظام می‌گذرد مردم ایران اسلامی با این تهدیدها مواجه شدند و آنها را تجربه کردند، از جمله جنگ‌های سخت و نیمه سخت، جنگ فرهنگی و اقتصادی، جنگ آب و... آخرین جنگ دشمن که از همه جنگ‌ها پیچیده‌تر و خطرناک‌تر بوده جنگ ادراکی و شناختی است.

وی خاطر نشان کرد: جنگ ادراکی به گونه‌ای است که امروز برای استقرار حاکمیت نظام‌های سیاسی دنیا هر کسی که با برنامه‌تر و قوی‌تر برای اجرایی شدن این جنگ شناختی و ادراکی ورود کند در واقع غالب‌تر و پیروز است.

استاندار ایلام تاکید کرد: این جنگ ادراکی حمله به منبع ادراک به کمک سلاح اطلاعات است و ما برای مبارزه با این جنگ باید از اطلاعات خودمان به عنوان یک سلاح به جنگ شناختی استفاده کنیم.

بهرام‌نیا ضمن یادآوری خدمات بسیار زیادی که در حوزه زیرساخت‌های استان به برکت اربعین اتفاق افتاده است، به خبرنگاران گفت: به اربعین نگاه ویژه‌ای داشته باشید، اربعین نعمتی برای استان است و ایلام را زنده کرد. اربعین استان ایلام را به عنوان نگین فرهنگی و معنوی در کشور معرفی کرد، امروز هر مسئولی در مرکز حضور پیدا می‌کند از یک احترام ویژه‌ای برخوردار است لذا جای اربعین در رسانه‌های استان نباید هیچ وقت خالی بماند.

وی به افتتاح ۲۳۹ طرح و پروژه در استان همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این میزان طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد. همچنین در این ایام ۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

بهرام‌نیا بیان کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار چهار و هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در مجموع در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح، کلنگ‌زنی و فعال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha